marți, 8 decembrie 2009

Spike - Niciodata - Rămânem Prieteni - 2009

Au trecut 23 de ani, câteva luni și ceva,
Caaam
Vreo două săptămâni si 14 zile așa,
Vreooo,
17 min 8 sec și mai trec ceva până să bag de seama c-am crescut.
Băga-mi-aș pula!
Acum sunt mare,
Ieeei,
Vreau rapid multe pizde, droguri și alcool,
Hai, că stiu bă ca-i tare.
Da,
Plus că vorbeau niște băieți în parcare, ziceau că
EI
Ha?
VOR
Ce?
BANI
Cum?
Ce tare!
Deci tre să fac rost rapid că pare să fie cheia.
Da deci,
Plus c-am senzația c-ar atrage femeia,
Și nu pot s-o ard, gen,
Fă, ia, uite-mă am masini cu uși de alea care se ridică-n sus, hai fute-mă!!
Da' nu cred c-o să fiu subtil deloc și cred că-n țara asta-i simplu, oarecum.
Încerci cu cioc, cioc ,
Daa,
Intri peste ei in casă,
Nu le pasa deloc.
Ei strigă că au brigadă, eu le strig că am breloc.
Mamaia uite-te
Zi-mi rapid unde-s banii, unde-i ții?
După care uită-ne.
Glumim,
Suntem cu școala,
Bre, dă și mata aici,
Că strângem pentru gardu' nou și cocalarii aia mici.

Da' nu e ce vreau să fac, 
Eu am alte planuri în cap.
Că n-am ajuns cu ele aici doar ca să se facă praf.
Oare unde am greșit?
Oare ce s-a întâmplat?
O fi fost ceva ce-ar fi trebuit să învăț și mi-a scăpat?

Da' și tu știi,
Că-i exact cum o zic,
C-ai uitat că-ntre timp viața te-a mai îngropat un pic,
Visele de-atunci nu-ți ajută la nimic și vrei măcar pentru o clipă să te-ntorci în timp.
...x2

Asta-i un fel de-ntrosatură,
Nu-ți mai permiți să fii la zece-n pat cu lapte cald și degetu-n gură.
Acum e ora trei dormi șapte zile pe lună iți sticlesc ochii-n cafea pentr-un sfârșit de săptămâna.
Bai trezește-te!
E timpu să te duci la muncă,
Dormi pe tine, s-au terminat poveștile.
Și vezi că nu-i ca-n reclame meștere, că viața ta-i un fel de corporație,
Stai și gândește-te.
Arăți la fel ca toți,
Te fac copii din flyere (???)
Ai credite la tot și toate,
Bravo fraiere!
Acum ești important,
Ne-arăți că te țin coaiele,
Când intri în hypermarket să cumperi toate gunoaiele.
Dormi bă!
Trăiești la ei în instituție,
Ești mai dezinformat decât erau ai nostri în revoluție.
Îți (???) este capu' la țară sau constituție?
N-ai televizor să vezi crime, droguri sau prostituție.
Vrei o soluție?
E simplu,
Pleacă.
Daaaa,
Alții sunt deja acolo,
Hai încearcă.
Paaa!!
Nu cumva tu te-ai pierdut pe undeva,
Și-acuma cauți un răspuns la tot ceea ce va urma?


Că nu e ce vreau să fac,
Eu am alte planuri în cap.
Că n-am ajuns cu ele aici doar ca să se facă praf.
Oare unde am greșit?
Oare ce s-a întâmplat?
O fi fost ceva ce-ar fi trebuit să învăț și mi-a scăpat?

Da' și tu știi,
Că-i exact cum o zic,
C-ai uitat că-ntre timp viața te-a mai îngropat un pic,
Visele de-atunci nu-ți ajută la nimic și vrei măcar pentru o clipă să te-ntorci în timp.
...x2


_________

o sa vina si restu la un moment dat

cumparati albumu ca e moca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*steluță


______________________________________________________________

1. Suportul pentru diacritice e ân beta, în sensul că nu e exhaustiv și se mai pot strecura greșeli
2. va urma ...
______________________________________________________________

verde - melodia e distribuită gratis de către autor
galben - melodia e distribuită gratis de autor pe video, myspace etc. (aka rip)
roșu - melodia e distribuită mai puțin gratis de către autor și gratis de către terțe persoane