marți, 25 august 2009

Spike - Banii | Rămânem Prieteni 2009 | Video + Audio + Versuri

că fără bani femeile nu gem, femeile compot
______________________________________________________________




______________________________________________________________

Spike - Banii
(apasă să asculți | click dreapta să salvezi)

Banii fac pământul să se-nvârtă
Și toată lumea vrea să plouă cu valută,
Da’ nu se-ntâmplă …
x2

Eu n-am bani, portofelul meu e gol mereu
Și nu sunt singurul, mai sunt mulți în locul meu.
Uneori m-ămuză cât poate fi de greu,
Mamă trebuia să mă faci și pe mine dealer sau evreu.
S-o ard cu șapte pușculițe full și bani sub pernă,
Că mă descurc dacă aud rețeta supremă.
Pot să descopăr lucruri noi de-aici până-n viața eternă,
Deci dacă mor, n-aprinde o lumânare, dă-mi o lanternă.
Că e de rău mă, vreau să fiu și eu in locul tău
Să stau în hainele mele pe scaunul tău de birou.
Vreau să văd cum e s-o arzi intr-un Mercedes nou
Și să mergi pe jos doar când ți se face dor de metrou.
Si vreau să-mi ia și mie tata o căsuță la periferie,
Să-mi strâng toți prietenii să facem gălăgie.
Vreau să-mi gasesc de munca doar unde-mi place mie
Și să nu-mi fac griji vreo datî c-o sî mor în sărăcie.
Lumea să mă placă pentru cine sunt,
Să nu fi muncit o zi in viața și nici să-mi treacă prin gând.
Să nu scot o vorbă da’ toți să mă creadă pe cuvant,
Și-atunci când mă vezi râzând să știi de ce cânt.

Că,
Banii fac pământul să se-nvârtă
Și toată lumea vrea să plouă cu valută,
Da’ nu se-ntâmplă …
x2

Nu vreau să par avar, da’ pun sub pernă orice tip de ban,
Să nu-mi fac datorii și să zbor misterios prin geam.
Îmi fac griji chiar dacă n-am
Și-o să fiu în apele mele dacă o să-mi cumpăr ocean.
Că n-o ard gen "cad bani din cer" și nici nu sper,
Să creada alții ce vor, mie nu-mi stă-n caracter.
Nu-mi plac minunile de fel, deși viata-i ciudată,
Când unii-și cauta averea-ntr-un baton de ciocolată.
Alții mor de foame, cum unii mor de ciudă
Când le întorci principiile pe dos c-o bancnotă de-o sută.
Nu exista pizde sa te fută? Ăsta-i un complot,
Că fără bani femeile nu gem, femeile compot.
Deci scoate tot, că banii fac pământul să-se-nvârtă rău de tot
Și vezi să-namețești că n-avem antidot.
Se pare că-l învart cu atâta viteză,
Încât vrei faleză-n Miami cu nu știu ce stewardesă.
Și crezi că "aici ai ce vrei," nici p-aproape,
Numele tău nu figurează-n acte, alea-s vise furate.
Unii-și doresc ce-are vecinul, din vecin în vecin,
Ajung de-mpârt aceeași pizdă, aceeasi sticlă cu vin.
Că nu vin vremuri mai bune, nene, doar alte probleme.
Banii de scapă de ele, banii te-ascund de sirene,
Banii te scapă de rele și ti-aduc niste femele,
Niște relatii mai grele prin niște locuri moderne.
Deci roagă-te, bre, că nu stii cum pică minunea
Și poate-ți vine ție randul s-ai banii care-nvârt lumea.
Da' până atunci te dai cu capu’ de gard,
Că Dumnezeu ne dă la toți, da' nu ne bagă pe card.

Că,
Banii fac pământul să se-nvârtă
Și toată lumea vrea să plouă cu valută,
Da’ nu se-ntâmplă …
x2

______________________________________________________________

cumpără CD:  http://www.spike.ro/ (15 Septembrie 2009)
site:  http://www.spike.ro/
myspace:  grannygradespike

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*steluță


______________________________________________________________

1. Suportul pentru diacritice e ân beta, în sensul că nu e exhaustiv și se mai pot strecura greșeli
2. va urma ...
______________________________________________________________

verde - melodia e distribuită gratis de către autor
galben - melodia e distribuită gratis de autor pe video, myspace etc. (aka rip)
roșu - melodia e distribuită mai puțin gratis de către autor și gratis de către terțe persoane