miercuri, 26 august 2009

Silent Strike - 27 | Video + Audio

lma




Silent Strike - 27
(apasă să asculți | click dreapta să salvezi)


Adăugare: Între timp Silent (nume de cod Ioan Titu) s-a gândit să ne facă el un cadou de ziua lui (care e azi 27 August, Anul Domnului 2009) și a dat drumu la piesa prin interneturi drept pentru care pun și eu un link mai jos de bară. I-am pus și ID3 că așa e frumos, i-am făcut un mic cover art urât dar mai bun decat nimic și l-am urcat și eu pe o "oglindă" că e o mare posibilitate să nu mai fie valabil linku la un moment dat.
______________________________________________________________

descarcă MP3:  Silent Strile - 27 (original | mirror - direct link amândouă)
myspace:  Silent Strike
facebook:  Silent Strike

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*steluță


______________________________________________________________

1. Suportul pentru diacritice e ân beta, în sensul că nu e exhaustiv și se mai pot strecura greșeli
2. va urma ...
______________________________________________________________

verde - melodia e distribuită gratis de către autor
galben - melodia e distribuită gratis de autor pe video, myspace etc. (aka rip)
roșu - melodia e distribuită mai puțin gratis de către autor și gratis de către terțe persoane